dinsdag 12 april 2016

Koperblazers

Koperblazers, een fijne afwisseling na alle accordeons, violen en gitaren van de laatste tijd!
Deze schetsen zijn gemaakt in Herk-de-Stad (België), op een folkbal georganiseerd door Folk in Limburg. Er traden twee groepen op die avond (2 april): A Râse dè Têre en Sous le Pont. Ik heb me vooral laten inspireren door de trombone en de tuba...

Some studies of brass instruments, a welcome change after all the accordions, violins and guitars that I sketched lately!
These were made in Herk-de-Stad (Belgium), where two groups performed: A Râse dè Têre and Sous le Pont. I was especially inspired by the trombone and the tuba...





Omdat ik ter plekke maar een paar tekeningen kon inkleuren met aquarel, ben ik later thuis met de rest gaan experimenteren en heb ik die naar fantasie voorzien van kleur. Hieronder enkele resultaten :-D

The sketches above were colored on the spot; below you can see more experimental coloring, added later at home :-D










Geen opmerkingen:

Een reactie posten