woensdag 13 april 2016

Kleurboekje

Doordat ik zelf zoveel lol had aan het inkleuren van alle dans- en muziektekeningen, kwam ik op het idee om een klein kleurboekje uit te geven met schetsen om naar eigen inzicht van kleur te voorzien. Hier zie je het ‘prototype’: het is een soort schriftje geworden op A5 formaat met 20 pagina's, inclusief het omslag. Op drie pagina's staat een door mij ingekleurde tekening, maar verder staan er alleen lijntekeningen in. Het zijn snelle tekeningen met snelle lijnen die niet altijd de hele figuur afbakenen, dus bijna onmogelijk om binnen de lijntjes in te kleuren. En dat is precies de bedoeling van dit boekje: buiten de lijntjes kleuren! Het boekje is bij mij te bestellen voor € 7,50 exclusief verzendkosten. Laat hieronder een berichtje achter of mail mij als je interesse hebt.

I was having so much fun coloring all the dance- and music-sketches, that I decided to publish a little coloring book. And here it is: a small ‘cahier’, size A5 with 20 pages (including the cover). On three of the pages you can find a sketch colored by me and all the rest you can color as you wish (outside of the lines, preferably)! You can order the cahier by me for € 7,50 excl. shipping costs. Just leave a message or send me an email if you are interested.







2 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,

    ik zou graag zo'ń kleurboekje van je willen ontvangen.

    Groet

    Gerard Gerritsen

    BeantwoordenVerwijderen