zondag 10 december 2023

L

Behalve aan het grote paneel, werkte ik deze week ook aan de letter L van mijn Alfabetproject: om te beginnen stempelde ik mijn papier vol met letters, daarna bedacht ik dat het wel leuk zou zijn als ik iets kon doen met een verpakking van een lampje en ja hoor: zo’n doosje lag juist in mijn papierbak en had ook nog een interessante vorm! Ik combineerde kopieën uit een labyrintenboek en stukjes van oude leesboekpagina’s in de collage en de ladders maakten dit vreemde landschap helemaal af.

Besides the large board, I was working on the letter L this week for the Alphabet Project: I started it off by stamping random letters on my sheet of paper. Then I thought it would be nice to do something with a little box that had contained a lightbulb and yes: such a box just happened to be in my scrap paper pile and it even had a very interesting shape! I used photocopies from a book of labyrinths and finished this weird landscape with some ladders.


Dit was het doosje (verpakking van een lampje)
dat ik heb gebruikt in de collage.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten