zondag 3 december 2023

K

De letter K van mijn Alfabetproject begon met kartondruksels, gecombineerd met een stukje van een wijzerplaat van een oude klok, verpakking van koffie en krantenknipsels. En – dit verzin ik niet! – in de willekeurig uitgeknipte stukjes krant ontdekte ik later de woorden ‘79 kilo koekjes’, ‘koningskinderen’ en ‘nog tien kansen”. Bizar.
De kat is afkomstig uit mijn prentenboekproject ‘Van Pompediedom’ en ik maakte een tweede collage op basis van een oude linoleumprint van twee koeien. Zo hergebruik ik niet alleen allerlei afvalpapier, maar ook mijn eigen werk!

The letter K of the Alphabet Project started with cardboard prints, combined with a piece of the dial of an old clock, coffee packaging, and newspaper clippings (yes, many words that start with K in Dutch do start with C in English).
The cat comes from an earlier project (my picture book ‘Van Pompediedom’) and I made a second collage this week based on an old linoleum print of two cows. This way, not only scrap paper gets recycled, but also my own work!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten