zondag 1 oktober 2023

D

De letter D van de Alfabet-uitdaging. Ik begon met het afdrukken en opplakken van opengevouwen doosjes. Daaroverheen druppelde ik donkerbruine inkt en alles werd steeds donkerder. In gedachten had ik wel dat het een soort droomlandschap mocht worden, maar ik hield mezelf ook voor dat ik vooral niet teveel moest denken, maar juist durven en doen!
D stond daarnaast nog voor dubbel: deze week maakte ik bewust twee gelijkwaardige collages tegelijkertijd, in plaats van één ‘goede’ en daarnaast een of meer schets-collages, zoals ik tot nu toe deed. 

The letter D of the Alphabet-project. I started out by printing and collaging with small cardboard boxes. On top of that I dripped dark brown ink and the images got darker and darker. The only thing I had in mind was that it could become some sort of dream landscape, but also that I shouldn't think too much: just dare and do!
D was also for double: this week I worked on two equivalent collages at the same time, rather than focusing on only one main work and doing sketch-collages on the side, like I did in the previous weeks.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten