woensdag 27 mei 2020

Voorbestemming

De tekening van Canto Ostinato die ik vorige week maakte, bleek perfect te passen bij een van de gedichten van Dawynn Edwards, met wie ik op afstand een tekst-beeld samenwerking doe. Ik tekende de afbeelding nog wel een paar keer opnieuw, om het kleurenpalet meer te laten aansluiten bij de andere tekeningen die ik al voor dit project had gemaakt (zie blogberichten van gisteren en eergisteren).

The drawing of Canto Ostinato that I made last week, turned out to be a perfect match to one of the poems Dawynn Edwards sent me for our text-image collaboration. I did draw the image again, however. Just to make the colors more coherent with the other images I already made for this project (you can find some in the blog posts I published yesterday and the day before).





Geen opmerkingen:

Een reactie posten