zondag 19 april 2020

Veiling

Tijdens de live stream van Wim te Groen en Wouter Kuyper werd er via de chat gevraagd of de gemaakte tekeningen geveild zouden worden. Dat vond ik wel een goed idee! Dus heb ik speciaal hiervoor een Marktplaats account aangemaakt met alle beschikbare tekeningen. Er kan op geboden worden t/m 30 april a.s. Het minimale bod is 25 euro. Daarvoor ontvang je een scan van de tekening op hoge resolutie (300 dpi) én het origineel (er komen nog wel verzendkosten bij; ik verstuur alles met track&trace). De tekeningen zijn gemaakt met pen en aquarelverf, op 120 grams tekenpapier.

Het overzicht van de beschikbare tekeningen vind je op Marktplaats via deze link:
https://www.marktplaats.nl/u/tinekes-tekeningen/40537943/#view:gallery-view




Voor wie de live stream heeft gemist, heb ik dubbel goed nieuws:
1. Behalve het filmpje dat Wim te Groen donderdag publiceerde (zie mijn blogbericht Elfjes), staat er nu ook een tweede filmpje op YouTube, waarin het duo samenspeelt.
Zie hier: https://www.youtube.com/watch?v=wFQkofFc88E




2. Wouter Kuyper gaat komende zaterdag (25 april) nog eens een live stream concert geven, maar nu samen met gitarist Joris Alblas. Het duo Wouter en de Draak dus! En ik ga weer live tekenen hierbij, dus een nieuwe kans voor wie de vorige uitzending moest missen en alweer een mooie avond voor wie er de vorige keer wel bij was. Je kunt je aanmelden via het Facebook-evenement of rechtstreeks via deze link: https://wouterendraak-live.peggypay.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten