dinsdag 8 mei 2012

Paard

Gisteravond ging ik modeltekenen en het model was... een paard!
Er staan nog een paar extra tekeningen op mijn Flickr-Photostream (in potlood en potlood + inkt). Deze drie hieronder zijn alleen in inkt gemaakt.

Yesterday I went to a live model class and our model was... a horse!
There are some more sketches on Flickr.




Bovenstaande tekeningen zijn te koop! De prijs is 50 euro per tekening, inclusief btw en verzending binnen Nederland (neem voor verzending naar het buitenland contact met mij op). Het formaat is 32,5 x 25 cm. Mail mij: tineke[at]hetatelier.org.
These drawings are for sale! The price is 50 euros per drawing (size: 32,5 x 25 cm). That includes postage within The Netherlands. For delivery abroad, contact me: tineke[at]hetatelier.org.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten