vrijdag 4 mei 2012

Fantasie

Het leuke van inkt, is dat je ook gewoon een vlek op het papier kan maken en dan kijken wat je erin ziet. En het allergrappigst is het bedenken van passende titels erbij!

The fun thing about ink, is you can just make a blot on the paper and then see what you can make of it. And the funniest thing is writing appropriate titles with these blotches.

Hier zijn:
Here are:


'Searching'




'Oef!'




'Falling apart'


NB Bovenstaande titels hebben niets met mijn huidige gemoedstoestand te maken ;-)
Don't worry: these titels have nothing whatsoever to do with my current state of mind ;-)

O ja, die laatste tekening kan ook gedraaid worden. Misschien wordt de titel dan anders?
Oh yes, this last drawing can also be seen from any other angle. Maybe the title will change then? 




Bovenstaande tekeningen zijn te koop! De prijs is 50 euro per tekening, inclusief btw en verzending binnen Nederland (neem voor verzending naar het buitenland contact met mij op). Het formaat is 32,5 x 25 cm. Mail mij: tineke[at]hetatelier.org.
These drawings are for sale! The price is 50 euros per drawing (size: 32,5 x 25 cm). That includes postage within The Netherlands. For delivery abroad, contact me: tineke[at]hetatelier.org.

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ha Florence, wat leuk dat je hebt gekeken en bedankt voor je reactie! (Sorry voor dit late antwoord trouwens, maar ik zag je bericht net pas.)

      Verwijderen