dinsdag 27 december 2011

Vol!

Mijn boek is vol! Dat ziet er van buiten ongeveer zo uit:
Today I finished my book! From the outside it looks like this:


En dit is mijn laatste zelfportret (voorlopig):
And this is my last self-portrait (for now):


Zo, ik neem een paar dagen rust :-)
Natuurlijk heb ik al een plannetje klaarliggen voor januari, maar dat horen jullie dan wel. Ik wens iedereen een heel goede jaarwisseling en veel creativiteit en inspiratie in 2012!

I think I deserve some days off now ;-)
Of course I have already thought of a new project for the new year. I will tell you then. For now, I wish everyone a very good new year and lots of creativity and inspiration for 2012!

2 opmerkingen:

  1. Chapeau!! Een werkelijk prachtig boek ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annie, dankjewel! Ik ben erg blij met mijn boek (sorry voor mijn late reactie trouwens: ik was even ‘offline’).

    BeantwoordenVerwijderen