donderdag 15 december 2011

Gesmokkeld (een beetje)

Jawel, ik hád een zelfportret getekend. Drie zelfs. Naar aanleiding van een foto. Maar niet in mijn zelfportretten-boek. Dat was ik later nog van plan, maar het kwam er niet meer van. Ik heb daarom maar gewoon een van de drie in mijn boek geplakt. Niet helemaal volgens mijn eigengemaakte ‘regels’, maar beter dan niks. Toch?

For Thursday's self-portrait I cheated just a little bit: I díd draw a self-portrait. Three actually. I used a photograph as an example (something I usually don't do). But I didn't do the drawing in my self-portrait-book. I intended to do that later, but just didn't get around to it. So I glued one of the earlier sketches in my book. This is not entirely right according to my ‘rules’. But it's better than nothing at all. Right?



2 opmerkingen:

  1. Ha Patricia! Uhm, nee, die eerste twee staan in een ander schetsboek en wilde ik er niet uitscheuren. Die laatste, waarop ik er 20 jaar ouder uitzie, stond op een los blaadje. Die dus :-(

    BeantwoordenVerwijderen