Zoals beloofd, hierbij het vervolg van de muzikale sjabloondrukken van vorige week. Op een gekleurde collage-ondergrond drukte ik eerst de sjablonen af met zwarte verf en daaroverheen opnieuw met witte verf, maar expres een stukje verschoven. Foto's daarvan zie je hieronder Daarna kon ik me niet inhouden en kwamen er nog heel wat lagen met kleur overheen, wat ik achteraf gezien misschien beter niet had kunnen doen. De nieuwe chaos die daardoor is ontstaan laat ik zeker binnenkort ook zien (en hopelijk ooit nog de oplossing), dus dit vervolgverhaal is nog niet afgelopen!
As promised, the sequel to the musical stencil prints I started last week. On a colored collage background I first printed the stencils in black and then in white over that, deliberately shifting the stencils a bit. Pictures of these first two stages are below. Then I couldn't stop and added many layers of color, which in hindsight I probably should not have done. I will definitely show the new chaos here soon (and hopefully someday the solution), so this sequel is still to be continued!






Geen opmerkingen:
Een reactie posten