vrijdag 30 april 2021

Forex

Het afgelopen jaar heb ik een aantal dingen in kleine oplagen laten drukken bij Drukwerknodig.nl in Groningen: bijvoorbeeld het boek Circle Life, dat vorig jaar verscheen in een heel beperkte oplage, maar wel met een harde kaft en zelfs een leeslint (!) en vorige maand mijn bladmuziek-boekjes Reflecties en Verlengd Weekend. De nieuwe ansichtkaarten die ik van de week liet zien, zijn ook door Drukwerknodig gedrukt. Tot nu toe ben ik heel tevreden over de samenwerking: zelfs bij mijn kleinschalige projecten word ik steeds vriendelijk geholpen en eventuele problemen zijn elke keer netjes opgelost. En wat ik als grafisch vormgever ook erg fijn vind: bij een oplage vanaf 10 stuks (en ik heb het dan over boekjes), krijg je op verzoek eerst een drukproef.

Dus ik was blij verrast toen ik het aanbod kreeg om een foto op forex te testen. (Forex is een soort kunststof; de hele uitleg staat op hun site, zie link hierboven.) Natuurlijk vond ik een tekening op forex een beter idee dan een foto, haha, en toevallig was ik net bezig met een serie saxofonisten waar ik maar moeilijk uit kon kiezen voor mijn ansichtkaarten, dus dit was een fijne gelegenheid om nog een extra saxofonist te laten uitvoeren! Vandaag werd hij bezorgd door de post en ik ben er heel blij mee: binnen een week klaar (zoals al mijn andere dingen ook, trouwens) en netjes ingepakt. Nu nog bedenken waar ik hem ga ophangen of neerzetten...




 
Dank aan Drukwerknodig voor dit fijne cadeautje! En, oh ja, nog zo'n grafisch-vormgevers-dingetje: ze hebben een monsterbox (met humor) die je gratis kunt aanvragen...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten