donderdag 19 november 2020

Kerstkaarten

Het is alweer een paar maanden geleden dat ik van de Fotofabriek een fotoboek mocht maken om te testen. Dat was toen echt heel mooi geworden, dus toen ik een mailtje kreeg met de vraag hoe ik erover dacht om nu twee setjes kerstkaarten te maken, hoefde ik niet te twijfelen! Ik was al een tijdje aan het denken over het laten drukken van enkele collage-details als ansichtkaart en dit was een prachtige gelegenheid om dat eens uit te proberen. Omdat ik persoonlijk niet zo van de kerstkaarten ben, koos ik ervoor om het ontwerp neutraal te houden, zodat de kaarten eigenlijk voor elke gelegenheid gebruikt kunnen worden. De online editor geeft je alle ruimte om het ontwerp helemaal naar je eigen hand te zetten, maar Fotofabriek heeft ook een aantal standaard kerst-ontwerpen voor wie dat graag wil. De kaarten komen in setjes van 8 of 9 stuks, afhankelijk van het formaat dat je kiest. Ik koos voor een standaard ansichtkaart-formaat van 10x15 cm (A6) en zelfs die werden geleverd met nette witte enveloppen erbij!

De kaarten werden snel en correct geleverd (binnen een week) en zien er prima uit. Ik ben er blij mee en kan nu op mijn beurt weer een paar anderen blij maken met een kaartje!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten