woensdag 26 juni 2019

3 jaar geleden

Eigenlijk ben ik niet zo’n Facebook-fan, maar soms zorgt het wel voor leuke verrassingen. Zoals vandaag: midden in de voorbereidingen van mijn workshops ‘Tekenen op muziek’ voor het AlbaNova festival, en terwijl ik bezig ben met het nadenken over grafische partituren en het uitponsen van muziekstroken voor speeldoosjes, schotelt Facebook mij een herinnering voor van 3 jaar geleden. Toen was ik dus ook al bezig met de combinatie tekenen + muziek, maar op weer een andere manier: ik schetste twee portretten van zanger/gitarist Leo de Kruis terwijl hij een concertje gaf bij Flow’s Boekensteun in Sittard.



Het oorspronkelijke blogbericht van 26 juni 2016 vind je hier:
http://tinekelemmens.blogspot.com/2016/06/performance-en-tekeningen.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten