vrijdag 10 november 2017

Trol

Tien jaar geleden bedacht ik een prentenboekverhaal over een trol die leeft in een grote, grauwe, grove wereld totdat er iets kleins, lichts en fijns langs komt zweven...
Het kwam er nooit van om de beelden die ik erbij in mijn hoofd had uit te werken, maar nu gaat het toch uiteindelijk een echt boek worden! Het zal in het voorjaar van 2018 uitkomen bij uitgeverij Clavis en het wordt niet geïllustreerd door mijzelf, maar door Margot Senden die dat fantastisch doet. Ze maakt er echt iets prachtigs van; ik ben er nu al trots op! Dus bij uitzondering vandaag hier geen tekeningen van mijzelf, maar de enorm schattige Trol van Margot zoals die in de aanbiedingsfolder van de uitgeverij staat.

A picture book story that I wrote ten years ago will finally become a real book! The illustrations are not by me, but by Margot Senden  who is doing an excellent job and created this very lovable Troll. The book will be out next spring, published by Clavis Books.

De voorkant van het boek.
Trol in de aanbiedingsfolder.


Ik als auteur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten