donderdag 24 augustus 2017

Tineke tekent

Sinds ik intensief bezig ben met tekenen, maak ik bijna geen foto's meer tijdens uitstapjes en evenementen. Ik merk dat ik tekenen veel leuker en persoonlijker vind, zowel op het moment zelf als achteraf. Hoe minimaal een snel (soms in een paar seconden) geschetst krabbeltje ook is, als ik er later naar terugkijk, zit ik wel weer helemaal in de sfeer van dat moment. Het grappige is, dat ik dan weer zelf wél af en toe gefotografeerd word terwijl ik zit te tekenen...

Since I started sketching intensively, I hardly make any photographs anymore. When on a day out or at an event, I find it much more fun and more personal to draw. However minimal a sketch (sometimes done within seconds): when I look back at it later, it always brings back the feeling of that moment. The funny thing is: sometimes I get to be the subject of photographs by others, while sketching...



Foto gemaakt door Patricia Stals


Foto gemaakt door Lia Turlings


Geen opmerkingen:

Een reactie posten