maandag 3 juli 2017

Zomer

Tijd om te ontspannen!
Dus ik ga even ‘offline’ om inspiratie op te doen, op te ruimen, uit te rusten, nieuwe plannen te maken, ideetjes uit te voeren...
Misschien zal hier af en toe nog een berichtje verschijnen tijdens deze zomermaanden, misschien ook niet; ik weet het nog niet. Wel blijf ik natuurlijk gewoon bereikbaar per mail, dus aarzel niet als je iets wilt vragen, kopen, of als je een opdracht voor me hebt :-)
Ik wens iedereen een mooie zomer toe!

Summertime: time to relax!
I'm going ‘offline’ for a while to find new inspiration, sort out things, rest, make new plans, work on some ideas...
Maybe I'll post something here once in a while this summer, maybe not; depending on how things go. Of course you can still reach me by mail if you want to ask or buy something, or if you have an assignment for me :-)
I wish everybody a wonderful summer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten