woensdag 1 februari 2017

Tekening(en) van de maand

Het is alweer enkele maanden geleden (1 november 2016, om precies te zijn) dat ik een aantal snelle lijnschetsen liet zien die ik maakte tijdens het jubileumconcert van accordeonbouwer Frans van der Aa. Half december had ik er een paar ingekleurd (zie hier) en nu nog een drietal. Ik zal niet weer beginnen over de impact van kleur ;-)

Waar ik wel weer mee wil beginnen, is de tekening van de maand, want die is ook een paar maanden uit beeld geweest. Om het gelijk goed te doen, roep ik onderstaande 3 ingekleurde lijntekeningen alledrie uit tot tekeningen van de maand februari 2017. Het formaat is 20x30 cm, aquarel op lijnprint op tekenpapier. Je kunt mij iets bieden in ruil voor 1, 2, of alledrie de tekeningen door hieronder te reageren of mij een mailtje te sturen. Geef daarbij duidelijk aan welke tekening(en) je graag zou willen hebben. Inspiratie nodig? Ik ruilde al tekeningen voor o.a. een voetmassage, een accordeonkoffer, een huiskamerconcert, een kunstboek, een beeldje van mij met accordeon, een gedicht, een reis, een handgebonden schetsboek, een ukelele-les, een zelfgebakken appeltaart...

Doe je voorstel uiterlijk 28 februari a.s. vóór middernacht. Ik maak een keuze op 1 maart.

A few months ago I showed some fast line sketches, done during a concert. I already added watercolors to some of them, and now I did three more. Because it has been a while since there was a drawing of the month, I would like to re-introduce this idea and start it off good by offering these three hand-colored line prints as drawings of the month of February (size: 20x30 cm). You can offer something in return for 1, 2, or all 3 of the drawings. Make your offer before February 28th, midnight, by comment on this blogpost or by email. I will make my choice on March 1st.


Tekening 1


Tekening 2


Tekening 3










Geen opmerkingen:

Een reactie posten