maandag 1 augustus 2016

Tekening van de maand

De tekening van de maand augustus wordt het muzikale intermezzo van woensdag 20 juli. Het is een met aquarel en inkt ingekleurde lijnprint op A4-formaat van een schets die ik vorig jaar maakte tijdens het festival Le Son Continu in Frankrijk.
Wil je deze tekening met mij ruilen voor iets? Doe dan uiterlijk 31 augustus vóór middernacht een voorstel. Ik maak een keuze op 1 september.

The drawing of the month of August will be one of my musical interludes. It is a line print from a sketch I made in France last year. I colored it by hand with watercolors and ink. Size: A4.
Would you like to trade this drawing with me for something? Make your offer before August 31st, midnight. I will choose on September 1st.


De tekening van de maand juli/juni gaat naar mijn moeder omdat ik met haar mee mocht op reis per trein en boot naar Zwitserland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten