vrijdag 12 februari 2016

Monsters in bed

Wegens een hardnekkige hoofdpijn moest ik het even wat rustiger aan doen vandaag. Maar helemáál niets doen, daar ben ik niet zo goed in... Dus haalde ik een speelgoedautootje uit mijn atelier (dat ik had gevonden tijdens het opruimen), klom terug in bed en probeerde het te tekenen (schetsen kan geen kwaad bij hoofdpijn, dacht ik zo).

Had to stay in bed today with a severe headache, but couldn't resist trying to sketch a little bit anyway... So I did my best on this toy car.


Nu vind ik van mezelf dat ik absoluut geen auto's en gebouwen kan tekenen, maar ik herinner me ooit eens ergens gelezen te hebben dat je die gewoon moet zien als vreemde monsters met ogen en tanden. Dat leek me wel een grappige benadering. De moeite waard om eens te proberen!

I've never been particularly good at sketching cars and buildings, but I remember reading somewhere that you just have to look at them as weird monsters with big eyes and teeth. This approach seemed worth a try at least!




En omdat ik toch bezig was, heb ik meteen mezelf ook maar even getekend...
Zo zie ik er dus uit met hoofdpijn :-)

And while I was at it anyway, I sketched my self with headache :-)


Daarna ging het alweer een stuk beter!

After this, I felt a lot better already!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten