maandag 25 januari 2016

Secret City

Een tijdje geleden ben ik geïnterviewd voor een boek over Secret City. Dit was een project van twee Londense kunstenaars die verborgen plekken in de stad Sittard fotografeerden en tentoonstelden. Gelijktijdig met deze tentoonstelling liep er een expositie van mijn stadstekeningen in de bibliotheek en naar aanleiding daarvan kwam dus dat interview.
En nu is het boek klaar! Het is een prachtig boek geworden vol mooie foto's en met een paginavullend interview over mij en mijn stadstekeningen. Erg leuk. Helaas is het boek niet in de boekwinkel te koop; het is bedoeld als relatiegeschenk van de gemeente Sittard-Geleen. Als troost mag ik ‘mijn’ pagina toch hier op de blog laten zien. Met de sfeervolle foto die Marc Schols van MCM Productions speciaal voor het boek van mij maakte.

I'm in a book! A very nice interview about me and my urban sketches. Not for sale in the regular bookstore, unfortunately, but here is an impression. The photograph is made by Marc Schols, MCM Productions.




PS Toen ik dit blogbericht publiceerde zag ik ineens dat het nummer 1000 was! Mijlpaal ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten