zaterdag 28 juni 2014

Tekenen in Sittard

Er zijn weer nieuwe data gepland voor de tekenclub in Sittard! We gaan natuurlijk niet alleen braaf met potlood tekenen, maar allerlei andere technieken en experimenten zijn ook mogelijk.
De lessen vinden plaats in het atelier van Liliane Konings aan de President Kennedysingel 18 te Sittard. Wie wil meedoen, kan zich tot 2 dagen van tevoren inschrijven bij mij (tineke@hetatelier.org).
Bij een minimum van 3 deelnemers gaat het door, het maximum aantal deelnemers is 8.
Je werkt in principe aan je eigen tekeningen en ik kan daarbij helpen met tips en ideeën. Ik zorg elke keer ook voor inspirerende opdrachten, waar je ter plekke aan zou kunnen werken. De keus is dus aan  jou! Het zal minder intensief zijn dan een workshop, maar de prijs is ook lager: kosten zijn 15 euro per persoon per keer, voor een les van 2,5 uur.

Neem eigen materiaal en papier mee; ik zorg voor koffie/thee en evt. iets daarbij.
Ik heb zelf ook allerlei materiaal, voor als je eens iets nieuws wilt uitproberen. Laat mij dat dan liefst ook van tevoren weten, dan kan ik e.e.a. opzoeken en klaarleggen. Verzoekjes voor behandelen van bepaalde onderwerpen/technieken mogen uiteraard ook ingediend worden!

Dit zijn de nieuwe data (let op de tijden; de ene keer is het 's middags en de andere keer 's avonds!):
donderdagmiddag 3 juli 13:30 - 16:00 uur
donderdagavond 17 juli 18:30 - 21:00 uur
donderdagmiddag 24 juli 13:30 - 16:00 uur
donderdagmiddag 31 juli 13:30 - 16:00 uur
donderdagavond 28 augustus 18:30 - 21:00 uur




Geen opmerkingen:

Een reactie posten