maandag 7 april 2014

Tekenen in Sittard

Er zijn weer nieuwe plannen!
Ik ga een tekenclubje opstarten in Sittard en heb daarvoor een mooie locatie gevonden: het atelier van Liliane Konings aan de President Kennedysingel 18. Wie heeft er zin om mee te doen?

Het idee is als volgt: ik leg een aantal data vast waarop we bij elkaar kunnen komen in het atelier. Wie wil meedoen, kan zich tot 2 dagen van tevoren inschrijven bij mij. Bij een minimum van 3 deelnemers gaat het door, het maximum aantal deelnemers is 8.
Je werkt in principe aan je eigen tekeningen en ik kan daarbij helpen met tips en ideeën. Ik zorg elke keer ook voor een aantal inspirerende opdrachten, waar je ter plekke aan zou kunnen werken. De keus is dus aan jou! Het zal minder intensief zijn dan een workshop, maar de prijs is ook lager: kosten zijn 15 euro per persoon per keer, voor een les van 2,5 uur.

Neem eigen materiaal en papier mee; ik zorg voor koffie/thee en evt. iets daarbij.
Ik heb zelf ook allerlei materiaal, voor als je eens iets nieuws wilt uitproberen. Laat mij dat dan liefst ook van tevoren weten, dan kan ik e.e.a. opzoeken en klaarleggen. Verzoekjes voor behandelen van bepaalde onderwerpen/technieken mogen uiteraard ook ingediend worden!

Voorlopig zijn de volgende data gepland
(let op de tijden; de ene keer is het 's middags en de andere keer 's avonds!):
donderdagmiddag 17 april 13:30 - 16:00 uur
donderdagavond 8 mei 18:30 - 21:00 uur
donderdagmiddag 22 mei 13:30 - 16:00 uur
donderdagavond 5 juni 18:30 - 21:00 uur
donderdagavond19 juni 18:30 - 21:00 uur
donderdagmiddag 3 juli 13:30 - 16:00 uur

Schrijf je voor elke les die je mee wilt doen apart in door mij een mailtje te sturen (tineke@hetatelier.org). Ik laat dan altijd weten of er genoeg aanmeldingen zijn om de les te laten doorgaan. Inschrijven voor een losse les is ook prima mogelijk, dus weet je nog mensen die misschien een keer mee willen doen, laat maar weten en neem ze mee! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten