zaterdag 1 juni 2013

Geheime tuinen

Vanochtend keek ik in mijn schetsboek met stadstekeningen en zag ik tot mijn grote schrik dat ik in de maand mei welgeteld één nieuwe stadsschets had gemaakt! Gelukkig kwam er meteen een leuke gelegenheid om dit een beetje goed te maken: een stadswandeling via de tuinen in en om het centrum van Sittard met Geheime Tuinen van Sittard. Superleuk, leerzaam en ook nog eens helemaal gratis. Een echte aanrader dus: deze wandelingen vinden elke eerste zaterdag van de maand plaats vanuit Jardin d'Isabelle om 11:30. 
Waar ik genoeg tijd had, maakte ik een snelle schets. En tussendoor een paar foto's. 

This morning I joined a fun and informative city walk through secret gardens of Sittard with Geheime Tuinen van Sittard. Wherever I could, I did a quick sketch. In between I managed to take a few pictures.











2 opmerkingen:

  1. Mooi zeg, zo'n stadsoerwoud! Complimentii voor de tekeningen en de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, ja de stad is wilder dan je denkt! Merci voor de complimenti :-D

    BeantwoordenVerwijderen