woensdag 1 augustus 2012

Weer iets nieuws

O jee, het is al augustus! Dat betekent dat er weer een nieuw maand-plan moet komen. Ik heb er een tijdje over na moeten denken deze keer. Maar tijdens het VW-busfestival is wel gebleken dat het tekenen van auto's niet mijn sterkste kant is. En dat was de oorspronkelijke bedoeling van elke dag een tekeningetje op dit blog: dingen tekenen die ik wilde oefenen. Nou heb ik geen zin in elke dag een auto, dus ik maak mijn onderwerp wat ruimer: vervoer(middelen).
Hieronder de eerste (tóch een auto). Laat ik het van de positieve kant bekijken: er is in elk geval veel ruime voor verbetering ;-)

August already and that means a new month-plan. The original idea of these monthly themes and one drawing a day was to practise drawing things I thought should be practised. This month I want to improve my car- and bicycle-drawing skills (amongst others). So the theme for August will be: (means of) transport.
Here is the first try. Well, at least there is plenty room for improvement ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten