maandag 2 juli 2012

Juli-plannen

En opeens is het juli! Sinds gisteren al...
Dat betekent dat er weer een nieuw blog-plan moet komen.
Juli wordt voor mij echt de maand van de cursussen: vanaf morgen geef ik een driedaagse tekencursus in Nuth, volgende week de cursus 'Schetsen met Tekst' bij BiblioNova in Sittard (tenminste, als er genoeg aanmeldingen komen... nog eentje nodig... meld je aan: www.biblionova.nl, klik op Activiteitenkalender, dan op 9 juli voor alle info... we hebben de inschrijftermijn verlengd tot a.s. woensdag!).
Waar was ik? O ja, de cursussen in juli. En van 17 t/m 20 juli geef ik een tekencursus in Tétaigne (daarvoor kun je je ook nog aanmelden!).
Elke dag 'een schetsje' dus, lijkt mij passend (en hopelijk haalbaar) deze maand.
En vandaag het 'Zondags zelfportret. Hoewel het maandag is. Nou ja, komt wel weer goed ;-)

July will be a busy month of creative (drawing) courses for me! So the plan for this month is to make a little sketch every day. And today I have the 'Sunday Self-portrait' for you. On monday. Oh well...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten