dinsdag 14 februari 2012

Van dichtbij

Mijn eigen hand van dichtbij, en dan een heel precieze lijntekening met een 0,1 mm fineliner, dat was het plan vandaag. Maar het werd al snel duidelijk dat ik daar dus weer het geduld niet voor kon opbrengen. Ik ben er maar overheen gegaan met wateroplosbaar vetkrijt. Wel nog een kunst om op tijd te stoppen met water toevoegen...

Drawing my own hand up close in very precise lines with a 0.1 fineliner, that was today's idea. However, it soon became clear that I don't have the patience for this. So I covered it with water soluble crayons. And now the only thing left is learning when to stop adding water...

4 opmerkingen:

  1. Een heel mooi resultaat met mooie kleuren!
    De handen van afgelopen zaterdag vind ik ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Ontzettend leuk spul trouwens, dat wateroplosbaar vetkrijt, je hebt snel resultaat met mooie heldere kleuren. Maar je moet wel uitkijken met het toevoegen van water, heb ik gemerkt: niet teveel en vooral niet overal. Het wordt gauw een soepzooitje en dan zijn de kleuren ook opeens een stuk minder mooi...

      Verwijderen
  2. prachtig resultaat! Maar wateroplosbaar vetkrijt? Kan dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klinkt een beetje tegenstrijdig inderdaad! Het zijn 'Water Soluble Wax Pastels' van Reeves, om precies te zijn.

      Verwijderen